torstaina, elokuuta 28, 2008

Kiinni jäit!

Koska luet tätä tekstiä, niin se tarkoittaa, että Sinä saat kommentoida minulle jotakin.
Kommentoi ihan mitä itse haluat, kunhan vain teet sen.
Laita tämä teksti sitten omaan blogiisi ja nappaa kiinni kaikki blogiasi lukevat.


Itse jäin kiinni Letun blogissa.
Muutoin on kovin hiljaista neulerintamalla. Pari riviä päivässä jos sitäkään.
Tämä pian ensi viikosta seuraava elämänmuutos työhön paluineen vetää nyt jo tämän käsityöpuolen minimiin. En silti ole lainkaan pahoillani, pois sellainen ajatus, kaikella on aikansa. Nyt on aika muun kuin harrasteiden.

Sitten pientä jupinaa aiheesta ulkomaiset neulelehdet ja niiden saatavuus.
Olen monen muun kanssa varmaan koettanut metsästää uusinta Vogue Knitting lehteä.
Akateemisesta se myytiin loppuun ennen kuin ehdin reagoida asiaan, eikä lisää ole luvassa niin sanottiin ykskantaan.
Sitten on tietysti tuo lehtipisteen palvelu josta pitäisi löytyä netistä kauniisti ne lehtipisteen lehtien myyntipisteet jossa tiettyä lehteä on myynnissä.
Se palvelu on kauniisti sanottuna ihan susi, rumempiakin luonnehdintoja olen mielessäni jupissut.
Toimiiko lie satunnaisarvonnalla. Ainakaan yhdessäkään palvelun ilmoittamassa paikassa ko. lehteä ei kuulu valikoimiin.
***Huokaus***

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, minä olen Nna. Vierailen ensimmäistä kertaa blogissasi. Päätin käydä tutustumassa muihin sadonkorjaajiin.

Tiksa kirjoitti...

Tiksa täällä, terve! Muita aarrevaihtoon osallistuvia tutkailemassa, ensimmäistä kertaa täällä, tuskin viimeistä:)

Matleena kirjoitti...

Hei! Minäkin Nna:n tapaan tutustumassa omaan talkooporukkaan, heinälatolaisiin.